Wybierz miasto:

Studia I stopnia – filologia polska

Studia na tym kierunku to połączenie tradycyjnego modelu nauczania o literaturze, kulturze i języku z programem innowacyjnych specjalności, przygotowujących do wykonywania nowoczesnych, poszukiwanych przez pracodawców zawodów. Aktualną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych będą przekazywać Ci wykładowcy, którzy zawodowo zajmują się PR i marketingiem internetowym.

W ofercie studiów filologicznych możesz wybrać jedną z trzech interesujących specjalności: architekturę informacji i redakcję, social media i PR, fact-checking i przeciwdziałanie dezinformacji. Każda z nich dostarcza umiejętności, które są poszukiwane na rynku pracy. Po ukończeniu studiów możesz zostać nie tylko dziennikarzem czy wydawcą, ale także marketingowcem, specjalistą do spraw komunikacji, social media managerem, specjalistą do spraw content marketingu i reklamy.

 

I stopnia
Architektura informacji i redakcja (stacjonarne, niestacjonarne, niestacjonarne wspomagane e-learningiem)
Fact-checking i przeciwdziałanie dezinformacji (stacjonarne, niestacjonarne, niestacjonarne wspomagane e-learningiem)
Social media PR (stacjonarne, niestacjonarne, niestacjonarne wspomagane e-learningiem)

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj