Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
To doskonały wybór dla tych studentów, którzy jeszcze nie zdecydowali czy chcą się zajmować tradycyjnym dziennikarstwem czy też dziennikarstwem firmowym.
Na tej specjalności będziesz mógł uczestniczyć w zajęciach warsztatowych, a także w zajęciach z historii mediów, prawa autorskiego, dykcji, wizażu i autoprezentacji. Poszerzysz swoją wiedzę o wybrane zagadnienia kultury i literatury współczesnej. Zaznajomimy Cię z zasadami dziennikarstwa radiowego i prasowego, a także z pracą w mediach, obsługą kamery, montażem radiowym i telewizyjnym. Na studiach poznasz wszystkie gatunki dziennikarskich wypowiedzi i dowiesz się, jak pisać dobre teksty prasowe. Nauczysz się także przygotowywania reportaży radiowych i telewizyjnych. Ponadto zaproponujemy Ci praktyki w łódzkich i ogólnopolskich gazetach, rozgłośniach radiowych i stacjach telewizyjnych.
Ale to nie wszystko, przecież solidna wiedza i umiejętności dziennikarskie są podstawą dla specjalistów: public relations, mediów firmowych, specjalistów od wizerunku. Nasza unikalna na rynku specjalizacja pozwala studentom poznać w praktyce, jak funkcjonują narzędzia, dzięki którym firmy rozmawiają obecnie z pracownikami i klientami. W trakcie studiów będziesz pracować ze specjalistami, którzy metodami projektowymi i warsztatowymi przekazują wiedzę i uczą zasad budowania wizerunku marki, firmy, osoby, wykorzystywania content marketingu, kompleksowego tworzenia mediów, komunikowania się z dziennikarzami (media relations), projektowania skutecznych działań komunikacyjnych.
Zdobyte kompetencje i umiejętności pozwolą ci na projektowanie i realizowanie strategii promocyjnych i reklamowych, na tworzenie różnego rodzaju przekazów: informacyjnych, reklamowych, wizerunkowych itp. oraz kreowanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Nauczysz się prowadzić komunikację wizerunkową w sytuacjach kryzysowych, docierać z komunikatami do mediów, budować wydawnictwa dla pracowników oraz narzędzia komunikacyjne dla klientów. Dowiesz się także, jak budować raporty roczne i raporty odpowiedzialnego biznesu, jak wykorzystywać social media w strategiach komunikacyjnych, jak przygotowywać strategie storytellingu, a także budować materiały wideo na potrzeby komunikacji firmy. W ramach kreatywnych projektów studenci przygotowują własne projekty wybranych przez siebie narzędzi: pismo, newsletter, blog, raport. Studenci już w trakcie studiów w firmach i agencjach budują media firmowe, przygotowują konferencje prasowe i planują procesy komunikacji. Specjalizacja łączy wiedzę dziennikarską, która jest podstawą dobrego pisania, umiejętności komunikacji na różnych szczeblach z kreatywnym podejście do studenta.
Po uzyskaniu dyplomu możesz pracować w:
ale będziesz też gotowy podjąć pracę jako:
Jeśli interesujesz się problemami współczesnego świata, ta specjalność skierowana jest właśnie do Ciebie. W ramach specjalności będziesz mógł uczestniczyć w zajęciach, które wyposażą Cię w wiedzę związaną z problemami politycznymi i społeczno-kulturowymi obecnymi w przestrzeni międzynarodowej.
Dzięki studiom uzyskasz także szereg umiejętności praktycznych związanych z przygotowywaniem tekstów prasowych oraz materiałów radiowych i telewizyjnych. Ponadto w trakcie studiów będziesz uczestniczył w rozszerzonym kursie języka obcego, w języku obcym będzie także realizowana część pozostałych zajęć.
Studia zapewniają interdyscyplinarną formułę kształcenia: zajęcia poprowadzą specjaliści z zakresu nauk politycznych, socjologii, dziennikarstwa oraz filologii polskiej i obcej.
Po uzyskaniu dyplomu możesz pracować w:
• redakcjach gazet i czasopism,
• redakcjach telewizji, radia i mediów elektronicznych,
• instytucjach zajmujących się problematyką stosunków międzynarodowych,
• biurach prasowych międzynarodowych korporacji.
Specjalność ta skierowana jest przede wszystkim do osób, które chcą tworzyć treści dla mediów cyfrowych. Daje ona niezbędne narzędzia, by stać się nie tylko sprawnym dziennikarzem, ale również twórcą mediów. Od współczesnego dziennikarza wymagana jest największa samodzielność, umiejętność w pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy. Wybierając tę specjalności, studenci, a w przyszłości dziennikarze, będą wykonywać zlecone zadania. Będą doskonale przygotowani do podjęcia pracy w mediach internetowych, w agencjach oraz we własnych firmach, będą tworzyć portale internetowe. Wyposażeni w odpowiednie umiejętności i narzędzia będą potrafili samodzielnie przygotować i realizować materiały dziennikarskie pisane i video, tworzyć wpisy na blogach, obsługiwać media społecznościowe, oceniać i modyfikować treści. Poznają również mechanizmy biznesowe działające na rynku nowych mediów. Nowa specjalność, to także świetna oferta dla samorządów do wykształcenia wszechstronnych dziennikarzy i twórców mediów lokalnych.
Na tej specjalności będziesz mógł uczestniczyć w zajęciach warsztatowych, a także w zajęciach z historii mediów, prawa autorskiego, dykcji, wizażu i autoprezentacji. Poszerzysz swoją wiedzę o wybrane zagadnienia kultury i literatury współczesnej. Zaznajomimy Cię z zasadami dziennikarstwa radiowego i prasowego, a także z pracą w mediach, obsługą kamery, montażem radiowym i telewizyjnym. Na studiach poznasz wszystkie gatunki dziennikarskich wypowiedzi i dowiesz się, jak pisać dobre teksty prasowe. Nauczysz się także przygotowywania reportaży radiowych i telewizyjnych. Ponadto zaproponujemy Ci praktyki w łódzkich i ogólnopolskich gazetach, rozgłośniach radiowych i stacjach telewizyjnych.
Po uzyskaniu dyplomu możesz pracować w:
.
Solidna wiedza, nabyte kompetencje i umiejętności dziennikarskie są podstawą dla specjalistów: public relations, mediów firmowych, specjalistów od wizerunku. Nasza unikalna na rynku specjalizacja pozwala studentom poznać w praktyce, jak funkcjonują narzędzia, dzięki którym firmy rozmawiają obecnie z pracownikami i klientami. W trakcie studiów studenci pracują ze specjalistami, którzy metodami projektowymi i warsztatowymi przekazują wiedzę i uczą zasad budowania wizerunku marki, firmy, osoby, wykorzystywania content marketingu, kompleksowego tworzenia mediów, komunikowania się z dziennikarzami (media relations), projektowania skutecznych działań komunikacyjnych.
Zdobyte kompetencje i umiejętności pozwolą na projektowanie i realizowanie strategii promocyjnych i reklamowych, na tworzenie różnego rodzaju przekazów: informacyjnych, reklamowych, wizerunkowych itp. oraz kreowanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Studenci nauczą się prowadzić komunikację wizerunkową w sytuacjach kryzysowych, docierać z komunikatami do mediów, budować wydawnictwa dla pracowników oraz narzędzia komunikacyjne dla klientów. Dowiedzą się także, jak budować raporty roczne i raporty odpowiedzialnego biznesu, jak wykorzystywać social media w strategiach komunikacyjnych, jak przygotowywać strategie storytellingu, a także budować materiały wideo na potrzeby komunikacji firmy. W ramach kreatywnych projektów studenci przygotowują własne projekty wybranych przez siebie narzędzi: pismo, newsletter, blog, raport. Studenci już w trakcie studiów w firmach i agencjach będą budować media firmowe, przygotowywać konferencje prasowe, planować procesy komunikacji. Specjalizacja łączy wiedzę dziennikarską, która jest podstawą dobrego pisania, umiejętności komunikacji na różnych szczeblach z kreatywnym podejście do studenta. Studentom oferujemy również opiekę mentorską. Dzięki niej łatwiej mogą oni planować swoją karierę, uzyskać przydatne kontakty i szybciej zadebiutować na rynku pracy w swoim zawodzie.
Absolwent tej specjalności będzie gotowy do podjęcia pracy jako:
STUDIA PRZEZ INTERNET
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi oferuje również studia on-line realizowane za pośrednictwem Platformy Zdalnego Nauczania.
Szczegóły na stronie www.puw.pl
infolinia: 42 631 58 00 | e-mail: rekrutacja@ahe.lodz.pl |