Wybierz miasto:

Specjalność architektura informacji i digital marketing wyposaża studenta w wiedzę na temat funkcjonowania stron WWW i systemów zarządzania treścią, kompetencje z zakresu analityki internetowej, wyszukiwania wartościowych informacji, metodologii badań internetowych i wizualizacji informacji. Dzięki temu student potrafi efektywnie zarządzać informacją. Ponadto zdobywa kompetencje umożliwiające mu tworzenie skutecznych komunikatów z przeznaczeniem do publikacji w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych i komunikacji marketingowej.

Architektura informacji i digital marketing - opis specjalności

W ramach specjalności architektura informacji i digital marketing, student poszerzy swoją wiedzę i umiejętności w zakresie następujących obszarów:

  • architektura informacji, metodologia badań internetowych oraz inforbrokering,
  • zasady copywritingu, w tym pisanie tekstów do publikacji w sieci,
  • zasady tworzenia treści do mediów społecznościowych oraz content marketing,
  • grafika komputerowa i wizualizacja informacji,
  • podstawy tworzenia stron internetowych i obsługi systemów zarządzania treścią,
  • pozycjonowanie, SEO oraz narzędzia analityczne,
  • kampanie Google Ads,
  • prowadzenie kampanii płatnych w social media oraz prowadzenie kampanii mailingowych.

Perspektywy zatrudnienia

  • pracownik wydawnictwa
  • pracownik mediateki
  • pracownik firm zajmujących się analizą i udostępnianiem danych oraz informacji naukowej
  • pracownik repozytoriów cyfrowych
  • pracownik jednostek administracji państwowej i publicznej
  • specjalista ds. e-commerce
  • specjalista do spraw reklamy w Internecie (wyszukiwarki internetowe i media społecznościowe)
  • specjalista do spraw komunikacji marketingowej
  • pracownik agencji reklamowej
  • menadżer lub redaktor serwisu internetowego
  • menadżer lub redaktor kanału w mediach społecznościowych

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj