Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Na tej specjalności student uczy się wdrażania procesów innowacyjnych do organizacji, która od dłuższego czasu działa na rynku. Kształconą umiejętnością jest wprowadzanie produktywnych innowacji do firmy długo funkcjonującej na rynku. Specjalność przygotuje – z wykorzystaniem metod projektowych i podejścia audytowo-kreatywnego – studentów do sprawnego zarządzania organizacjami i kreatywnego rozwiązywania problemów nowoczesnych organizacji.
Specjalność ta kształci studentów na osoby zarządzające kapitałem społecznym we współczesnej organizacji. Prawdą jest, że ludzie; ich wiedza, umiejętności, postawy oraz predyspozycje stanowią największą wartość w nowoczesnej organizacji. Ponadto sukcesja na rynku zależy między innymi od sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi. W trakcie nauki student pozna najistotniejsze obszary wynikające ze współpracy w zespole oraz kierując nim. Kultura organizacyjna, współpraca zespołu podczas tworzenia strategii personalnej firmy stanowią podstawowe obszary jakie osoba zarządzająca kapitałem społecznym musi poznać. Ponadto techniki zarządzania potencjałem społecznym, rekrutacja i selekcja pracowników, a także motywowanie pracowników wraz z planowaniem kariery zawodowej w obecnych czasach stanowią duże wyzwanie dla przyszłych osób odpowiedzialnych za zasoby ludzkie organizacji. Wykładowcy na tej specjalności doskonale znają problemy menedżerów, którzy są odpowiedzialni za właściwe funkcjonowanie działów HR. Potrafią wskazać obszary dotyczące konfliktów wśród pracowników i sposobów ich prawidłowego rozwiązania. Dodatkowo student wybierając tą specjalność będzie dysponował umiejętnościami z zakresu komunikacji społecznej oraz wpływu na pozytywny wizerunek pracodawcy, stosując do tego celu m.in., odpowiednie szkolenia pracowników oraz realizując zadania z zakresu public relations skierowaną do pracowników organizacji.
Specjalność ta kształci kompetencje niezbędne do zarządzania innowacyjnym projektem organizacyjnym. W warunkach nowoczesnej gospodarki w wyniku projektu organizacyjnego jest wytwarzany i sprzedawany na rynku nowy produkt. Zachodzi wówczas istotna innowacja, zwana też innowacją produktową. Wprowadzenie nowego produktu wymaga powołania nowej struktury organizacyjnej albo nawet nowej firmy. Na tej specjalności student projektuje wszystkie procesy niezbędne w nowej strukturze, takie jak: projekt produktu, technologia wytwarzania, zaopatrzenie w surowce, marketing i sprzedaż. Student ćwiczy zatem wprowadzanie na rynek start-upu.
Absolwent tej specjalności uzyska wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnego marketingu z nakierowaniem na e-biznes. Pozna podstawowe obszary funkcjonowania działów marketingu w przedsiębiorstwach, które prowadzą swoją działalność w biznesie elektronicznym. Przedmioty realizowane na tej specjalności są dostosowane do osób, które obecnie zajmują się e-marketingiem. Osoby, które wybiorą tą specjalność poznają ideę content marketingu, pozycjonowania, prowadzenia badań internetowych, prawa w e-biznesie czy współpracy z blogerami i vlogerami.
Na tej specjalności student pozna niezbędne etapy pracy współczesnego audytora wewnętrznego w nowoczesnej firmie. Będzie znał standardy i etykę pracy audytora. Przygotuję się do powstawania ryzyka w audycie wewnętrznych wraz z jego właściwym zarządzaniem. Zaplanuje proces audytu znając istotę metodyki realizacji najważniejszych zadań jakie są niezbędne, aby audyt przyniósł wymierne korzyści. Pozna szczegóły kontroli zarządczej oraz wewnętrznej w organizacjach, które opierają swój model biznesu na inteligentnym zarządzaniu.
Specjalność ta właściwie przygotowuje studentów do aktywności zawodowej w tym obszarze. Zakres przedmiotowy tej specjalność przygotowuje przyszłych menedżerów ds. logistyki koordynować procesy zarządzania w obszarach takich jak: magazynowanie, zapasy, marketing, optymalizacja czynności logistycznych, zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw i logistyka zwrotna w przedsiębiorstwie. Uzyskanie przez absolwenta ukierunkowanej wiedzy i umiejętności niewątpliwie będą przygotowanie do samodzielnej realizacji zadań logistycznych czy być wsparciem dla komórek organizacyjnych realizujących czynności w przedsiębiorstwach branży logistycznej.
Ideą tej specjalności jest zapoznanie przyszłych menedżerów placówek zdrowia z obszarem polityki zdrowotnej państwa. Właściwym zarządzaniem i organizacją najistotniejszych obszarów w ochronie zdrowia. Pozna obowiązujące prawo, ekonomikę i finansowanie placówek medycznych. Ponadto absolwent tej specjalności uzyska wiedzę i umiejętności z zakresu pobudzanie personelu medycznego do wydajnej i efektownej pracy. Będzie potrafił stworzyć strategię marketingową usług medycznych, a także jak prowadzić negocjacje i mediacje tych usług.
infolinia: 800 080 888 | e-mail: rekrutacja@ahe.lodz.pl |