Wybierz miasto:

Specjalność
Zarządzanie projektami i procesami

W świecie współczesnym, podlegającym nieustannej transformacji, sukces firmy uzależniony jest w dużej mierze od umiejętności przygotowania i wprowadzania zmian wykonywanych pod presją czasu i kosztów. Przedsięwzięcia tego typu przyjmujące formę projektu, są odpowiedzią firmy na zmieniające się warunki i wymogi otoczenia społeczno-gospodarczego. Będące ich wynikiem innowacje, mają najczęściej za zadanie zwiększyć wydajność, poprawić efektywność, podnieść rentowność lub poszerzyć spektrum działania firmy. Od umiejętności zarządzania tego typu przedsięwzięciami i optymalizacji procesów, które się na nie składają zależą bardzo często dalsze losy firmy – realizatora projektu.

Program specjalności koncentruje się na praktycznych aspektach procesu zarządzania projektami i uwzględnia kwestie związane z cyfryzacją pracy.

Wyróżniki specjalności
Zarządzanie projektami i procesami

Niepewność i złożoność otoczenia oraz intensywna konkurencja sprawiają, że realizacja projektów obarczona jest zwykle dużym ryzykiem i wymaga od osoby zarządzającej projektem szeregu umiejętności i wiedzy z zakresu różnych dziedzin.
Wybór specjalności pozwoli Ci poznać specyfikę i uwarunkowania procesu zarządzania projektami oraz wykorzystywane metodyki. Zdobędziesz umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów, planowania i organizowania przedsięwzięć biznesowych. Poznasz też uwarunkowania procesu i sposoby kierowania interdyscyplinarnymi zespołami, w tym działającymi w środowisku pracy zdalnej.

Przygotujemy Cię do realizacji projektów
Program specjalności skupia się na praktycznych aspektach realizacji projektu w realiach organizacyjnych firmy. W trakcie zajęć specjalnościowych poznasz nowoczesne metodyki zarządzania projektami. Nauczysz się projektować i realizować przedsięwzięcia projektowe. Poznasz zasady wyceny projektów, sposoby monitorowania i kontroli realizacji projektu. Zdobędziesz uniwersalne umiejętności pracy zespołowej, kreatywnego rozwiązywania problemów, komunikacji interpersonalnej.

Perspektywy zatrudnienia

  • w firmach prywatnych i korporacjach
  • w firmach doradczych i konsultingowych
  • w firmach sektora finansowego
  • w administracji rządowej i samorządowej
  • we własnej firmie

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj