Wybierz miasto:

Program tej specjalności powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku pracy determinowane m.in. rozwojem instytucji społeczeństwa obywatelskiego oraz profesjonalizacją funkcjonowania organów administracji publicznej, a także rozwojem organizacji, w tym organizacji pozarządowych. Tym samym w ostatnim okresie można zauważyć rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie administracji.

Absolwenci studiów drugiego stopnia ze specjalnością administracja w sferze publicznej są przygotowani do podjęcia pracy w urzędach administracji rządowej i samorządowej oraz w instytucjach towarzyszących funkcjonowaniu administracji publicznej. Z uwagi na posiadane umiejętności i kompetencje potrafią rozwiązywać problemy zawodowe, potrafią komunikować się z otoczeniem w miejscu pracy, sprawnie posługują się dostępnymi środkami informacji i techniki biurowej, aktywnie uczestniczą w pracy grupowej, dzięki czemu są predysponowani do sprawowania funkcji kierowniczych.

Po ukończeniu specjalności administracja w sferze publicznej absolwent przygotowany jest ponadto do pracy w:

  • zakładach poprawczych,
  • zakładach karnych,
  • policji,
  • straży pożarnej,
  • izbie celnej,
  • wojskowości,
  • służbach specjalnych

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj