Wybierz miasto:

STUDIA I STOPNIA
Przedmioty proponowane na studiach I stopnia zapewniają zdobycie interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu historii sztuki i historii kultury, podstaw filozofii i estetyki oraz podstaw marketingu i wiedzy prawnej w działalności artystycznej. Podstawy warsztatu umożliwiają zdobycie wiedzy i umiejętności z obszaru grafiki i obszarów pokrewnych, co pozwoli studentowi na podejmowanie własnej twórczości. Zaproponowane moduły integrują wiedzę i umiejętności posługiwania się tradycyjnymi i nowoczesnymi środkami przekazu artystycznego w twórczości graficznej i projektowej.

SEMESTR 1

  • HISTORIA FILOZOFII/PODSTAWY FILOZOFII
  • HISTORIA SZTUKI I
  • MALARSTWO I RYSUNEK I (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
  • DIGITAL PAINTING I (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
  • PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ I (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
  • STORYBOARD & CONCEPT ART  I (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
  • PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ I
  • STRUKTURY WIZUALNE I
  • FOTOGRAFIA I
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY I (Adobe: Illustrator, InDesign, przygotowanbie do druku)
  • GRAFIKA I ANIMACJA 3D I
  • TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
  • JĘZYK OBCY

SEMESTR 2

  • UMIEJĘTNOŚCI PERSONALNE: KOMUNIKACJA (warsztat)
  • HISTORIA SZTUKI I II
  • MALARSTWO I RYSUNEK II (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
  • DIGITAL PAINTING II (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
  • PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ II (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
  • STORYBOARD & CONCEPT ART  II (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
  • PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ II
  • STRUKTURY WIZUALNE II
  • FOTOGRAFIA II
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY II (Adobe CC: Photoshop, AfterEffects)
  • GRAFIKA I ANIMACJA 3D II
  • ZDW: JĘZYK OBCY
  • OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

SEMESTR 3

  • SZTUKA POPULARNA
  • ZDW: MALARSTWO I RYSUNEK III / ZASTOSOWANIE MEDIÓW CYFROWYCH W MALARSTWIE I RYSUNKU III
  • ZDW: GRAFIKA WARSZTATOWA III  / GRAFIKA CYFROWA IIII
  • TYPOGRAFIA I
  • MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE I
  • STRUKTURY WIZUALNE III
  • FOTOGRAFIA III
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY III (3Dmax)
  • JĘZYK OBCY III
  • KREATYWNY ROZWÓJ PODMIOTU (rozwój interpersonalny)
  • MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE I

SEMESTR 4

  • ZDW: MALARSTWO I RYSUNEK IV / ZASTOSOWANIE MEDIÓW CYFROWYCH W MALARSWTIE I RYSUNKU IV
  • ZDW: GRAFIKA WARSZTATOWAI IV  / GRAFIKA CYFROWA IV
  • TYPOGRAFIA II
  • MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE II
  • STRUKTURY WIZUALNE IV
  • FOTOGRAFIA IV
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY IV (3Dmax)
  • JĘZYK OBCY IV
  • KONSTRUKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
  • PLENER
  • MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE II

SEMESTR 5

  • ZDW: ANALIZA DZIEŁA SZTUKI / ESTETYKA
  • TYPOGRAFIA III
  • MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE III
  • FOTOGRAFIA V
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY V  (3Dmax)
  • SEMINARIUM DYPLOMOWE / PRACA TEORETYCZNA I
  • PROJEKT -  PRACA DYPLOMOWA I
  • UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE -  ŚWIADOMOŚĆ WARTOŚCI (warsztat)
  • MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE III

SEMESTR 6

  • MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE III
  • FOTOGRAFIA VI
  • WARSZTAT KOMPUTEROWY VI  (3Dmax)
  • SEMINARIUM DYPLOMOWE / PRACA TEORETYCZNA II
  • PROJEKT -  PRACA DYPLOMOWA II
  • PROJEKT WŁASNEGO PRZDSIĘWZIĘCIA
  • PRAKTYKI
  • MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE IV

Przedmioty proponowane na studiach II stopnia zapewniają zdobycie gruntownej wiedzy z zakresu sztuk pięknych i funkcji historii sztuki w kulturze i społeczeństwie. Umożliwiają zdobycie specjalistycznych umiejętności projektowych w obszarze grafiki i pozwalają na podejmowanie samodzielnych twórczych działań. Student może pogłębiać umiejętności w zakresie warsztatu i technologii graficznych, podstaw multimediów i technik przetwarzania obrazu.

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj