STUDIA I STOPNIA
Przedmioty proponowane na studiach I stopnia zapewniają zdobycie interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu historii sztuki i historii kultury, podstaw filozofii i estetyki oraz podstaw marketingu i wiedzy prawnej w działalności artystycznej. Podstawy warsztatu umożliwiają zdobycie wiedzy i umiejętności z obszaru grafiki i obszarów pokrewnych, co pozwoli studentowi na podejmowanie własnej twórczości. Zaproponowane moduły integrują wiedzę i umiejętności posługiwania się tradycyjnymi i nowoczesnymi środkami przekazu artystycznego w twórczości graficznej i projektowej.
SEMESTR 1
- HISTORIA FILOZOFII/PODSTAWY FILOZOFII
- HISTORIA SZTUKI I
- MALARSTWO I RYSUNEK I (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
- DIGITAL PAINTING I (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
- PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ I (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
- STORYBOARD & CONCEPT ART I (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
- PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ I
- STRUKTURY WIZUALNE I
- FOTOGRAFIA I
- WARSZTAT KOMPUTEROWY I (Adobe: Illustrator, InDesign, przygotowanbie do druku)
- GRAFIKA I ANIMACJA 3D I
- TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
- JĘZYK OBCY
SEMESTR 2
- UMIEJĘTNOŚCI PERSONALNE: KOMUNIKACJA (warsztat)
- HISTORIA SZTUKI I II
- MALARSTWO I RYSUNEK II (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
- DIGITAL PAINTING II (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
- PODSTAWY GRAFIKI WARSZTATOWEJ II (na specjalności Komunikacja Wizualna i Multimedia)
- STORYBOARD & CONCEPT ART II (na specjalności Grafika 3D i Game Art)
- PODSTAWY GRAFIKI PROJEKTOWEJ II
- STRUKTURY WIZUALNE II
- FOTOGRAFIA II
- WARSZTAT KOMPUTEROWY II (Adobe CC: Photoshop, AfterEffects)
- GRAFIKA I ANIMACJA 3D II
- ZDW: JĘZYK OBCY
- OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
SEMESTR 3
- SZTUKA POPULARNA
- ZDW: MALARSTWO I RYSUNEK III / ZASTOSOWANIE MEDIÓW CYFROWYCH W MALARSTWIE I RYSUNKU III
- ZDW: GRAFIKA WARSZTATOWA III / GRAFIKA CYFROWA IIII
- TYPOGRAFIA I
- MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE I
- STRUKTURY WIZUALNE III
- FOTOGRAFIA III
- WARSZTAT KOMPUTEROWY III (3Dmax)
- JĘZYK OBCY III
- KREATYWNY ROZWÓJ PODMIOTU (rozwój interpersonalny)
- MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE I
SEMESTR 4
- ZDW: MALARSTWO I RYSUNEK IV / ZASTOSOWANIE MEDIÓW CYFROWYCH W MALARSWTIE I RYSUNKU IV
- ZDW: GRAFIKA WARSZTATOWAI IV / GRAFIKA CYFROWA IV
- TYPOGRAFIA II
- MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE II
- STRUKTURY WIZUALNE IV
- FOTOGRAFIA IV
- WARSZTAT KOMPUTEROWY IV (3Dmax)
- JĘZYK OBCY IV
- KONSTRUKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
- PLENER
- MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE II
SEMESTR 5
- ZDW: ANALIZA DZIEŁA SZTUKI / ESTETYKA
- TYPOGRAFIA III
- MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE III
- FOTOGRAFIA V
- WARSZTAT KOMPUTEROWY V (3Dmax)
- SEMINARIUM DYPLOMOWE / PRACA TEORETYCZNA I
- PROJEKT - PRACA DYPLOMOWA I
- UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE - ŚWIADOMOŚĆ WARTOŚCI (warsztat)
- MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE III
SEMESTR 6
- MULTIMEDIA I TECHNIKI CYFROWE III
- FOTOGRAFIA VI
- WARSZTAT KOMPUTEROWY VI (3Dmax)
- SEMINARIUM DYPLOMOWE / PRACA TEORETYCZNA II
- PROJEKT - PRACA DYPLOMOWA II
- PROJEKT WŁASNEGO PRZDSIĘWZIĘCIA
- PRAKTYKI
- MODUŁY SPECJALNOŚCIOWE IV
Przedmioty proponowane na studiach II stopnia zapewniają zdobycie gruntownej wiedzy z zakresu sztuk pięknych i funkcji historii sztuki w kulturze i społeczeństwie. Umożliwiają zdobycie specjalistycznych umiejętności projektowych w obszarze grafiki i pozwalają na podejmowanie samodzielnych twórczych działań. Student może pogłębiać umiejętności w zakresie warsztatu i technologii graficznych, podstaw multimediów i technik przetwarzania obrazu.