Wybierz miasto:

Za nami uroczyste spotkanie powołujące członków-przedstawiceli zarządu AHE, dydaktyków, partnerów technologicznych Akademii oraz studentów, do Rady Programowej na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

Powołania, z rąk adw. dr Mariusza Olężałka, Prorektora ds. kształcenia odebrali:

  • dr Daria Modrzejewska, dziekan kierunku pedgaogika przedszkolna i wczesnoszkolna
  • dr Magdalena Archacka, dziekan kierunku pedagogika
  • dr Anna Breś, prodziekan kierunku pedagogika
  • Małgorzata Czaicka-Moroń, Prezes Zarządu, Wrocławska Fundacja Edukacji Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej Freya
  • mgr Julia Banaszkiewicz-Włazińska, dyrektor Międzynarodowej Szkoły Podstawowej Edukacji Innowacyjnej w Łodzi
  • mgr Krzysztof Szulc, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 54 w Łodzi
  • mgr Michał Bistuła, dyrektor Zespołu Szkół Sportowych w Aleksandrowie Łódzkim
  • mgr Dorota Nożewska, nauczycielka, Przedszkole Miejskie nr 33 w Łodzi
  • dr hab.Helena Marzec, nauczyciel akademicki
  • dr Kamila Lasocińska, nauczyciel akademicki
  • dr Dorota Depczyńska,nauczyciel akademicki
  • dr Mirosław Mielczarek, nauczyciel akademicki
  • dr Janusz Tomiło, nauczyciel akademicki
  • mgr Patrycja Melaniuk, nauczyciel akademicki
  • Katarzyna Kominiak, dział jakości kształcenia
  • Viktoriia Paliichuk, Ambasador Akademii, student
  • Grzegorz Bartczak, absolwnt kierunku pedagogika

W skład RP weszli także:

  • adw. dr . Mariusz Olężałek, Prorektor ds. kształcenia
  • Monika Karolczak, pełnomocnik Rektora ds. współpracy z otoczeniem oraz Biura Karier
  • dr Kamila Witerska, wykładowca akademicki
  • Joanna Olczyk, Nowa Era

Podczas spotkania  podjęta została próba wypracowania wspólnego stanowiska odnośnie do projektowanych zmian i modyfikacji w programie kształcenia na obu kierunkach. Rozmowa skupiała się wokół problemów związanych z oczekiwaniami pracodawców oraz umiejętnościami i kompetencjami absolwentów wchodzących na rynek pracy. Istotnym i wartym podkreślenia obszarem dyskusji był udział partnerów technologicznych w zajęciach prowadzonych metodą warsztatową oraz projektową. Wspólne ustalenia dotyczące modyfikacji programu kształcenia zmierzają do zaznajomienia studentów z realiami pracy w wybranym zawodzie, a także wskazania dróg i możliwości dalszego rozwoju.

Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna - Rada Programowa

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj