Wybierz miasto:
Cel studiów

Głównym celem studiów z zakresu Zarządzania sprzedażą jest praktyczne przedstawienie procesów związanych z pełnieniem funkcji menedżera sprzedaży, jako jednego z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej organizacji i mającego na celu zabezpieczenie kluczowych dla niej zasobów ludzkich, know-how i wyników sprzedażowych.

Adresaci

Studia skierowane są do osób zajmujących się i odpowiedzialnych za organizację sprzedaży w działach lub w sklepach oraz innych jednostkach handlowo-usługowych w firmach oraz do osób chcących podjąć się tego wyzwania, wiążących swoją przyszłość z zarządzaniem strategicznym w sprzedaży.

W programie

W programie studiów podyplomowych Zarządzanie sprzedażą m.in.:

  • Budowanie autorytetu i dzielenie się wiedzą (zarządzanie wartościami)
  • Budowanie relacji z klientem pozyskiwanie nowych
  • Coaching i consulting w sprzedaży
  • Diagnoza potencjału - wiedza, kompetencje i umiejętności oraz postawy - narzędzia
  • Dobór zespołu sprzedażowego – profile i rekrutacja kluczowych pracowników
  • Expose Szefowskie i prowadzenie spotkań
  • Motywowanie i budowanie zaangażowania sprzedawców (Team building)
  • Narzędzia wspierające sprzedaż
  • Negocjacje handlowe w biznesie
  • Organizacja pracy - planowanie sprzedaży (harmonogram i działania)
  • Planowanie rozwoju i nowoczesne formy szkoleń
  • Praca na parametrach sprzedażowych - hipotezy
  • Profil Menedżera Sprzedaży (umiejętności sprzedażowe i menedżerskie)
  • Standardy obsługi doradczej
  • Sylwetka Lidera i podstawowe style zarządzania
  • Systemy oceny pracowniczej
  • Sztuka autoprezentacji
  • Trudne sytuacje w pracy Menedżera Sprzedaży
  • Wdrożenie do pracy – adaptacja
  • Zarządzanie sprzedażą – nastawienie na cel i efekt (realizacja celów sprzedażowych)
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym – stawianie celów, planowanie i delegowanie zadań
Korzyści

Absolwent kierunku Zarządzanie sprzedażą zyskuje praktyczną i unikalną wiedzę z zakresu strategicznego zarządzania sprzedażą. Poznaje najnowsze praktyki, współczesne narzędzia zarządzania i sprzedaży, procesy strategicznego planowania pracy i zdobywa oraz poszerza swój warsztat menadżerski.

Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj