Wybierz miasto:
Cel studiów

Celem studiów jest doskonalenie umiejętności komunikowania się i negocjowania, kierowania konfliktami dla osiągnięcia obustronnie zadowalających wyników.

Adresaci

Studia skierowane są do menadżerów i przedsiębiorców, kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osób prowadzących operacje handlowe z partnerami krajowymi i zagranicznymi, a także innych specjalistów zajmujących się komunikacją interpersonalną i społeczną.

W programie
  1. Cechy dobrego negocjatora.
  2. Interpersonalna percepcja i interakcje.
  3. Komunikowanie się w organizacji.
  4. Motywowanie i sterowanie zachowań w organizacji.
  5. Porozumiewanie się w procesie negocjowania.
  6. Proces kierowania i warunki jego skuteczności.
  7. Propozycje praktyczne. Sposoby doskonalenia taktyki negocjowania i zwiększania własnej siły negocjacyjnej. Wytyczne dotyczące prowadzenia negocjacji.
  8. Przygotowanie i prowadzenie negocjacji.
  9. Psychospołeczne uwarunkowania zachowań w organizacji.
  10. Sposoby prowadzenia negocjacji.
  11. Sztuka negocjacji.
  12. Techniki negocjacyjne.
  13. Trudne sytuacje negocjacyjne.
  14. Trudne sytuacje w kierowaniu. Konflikty w stosunkach międzyludzkich. Konflikty na tle zmian.
Korzyści

Pozyskanie interdyscyplinarnej wiedzy na temat skutecznej komunikacji i sztuki prowadzenia negocjacji.

Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj