Cel studiów
Celem studiów jest doskonalenie umiejętności komunikowania się i negocjowania, kierowania konfliktami dla osiągnięcia obustronnie zadowalających wyników.
Adresaci
Studia skierowane są do menadżerów i przedsiębiorców, kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osób prowadzących operacje handlowe z partnerami krajowymi i zagranicznymi, a także innych specjalistów zajmujących się komunikacją interpersonalną i społeczną.
W programie
- Cechy dobrego negocjatora.
- Interpersonalna percepcja i interakcje.
- Komunikowanie się w organizacji.
- Motywowanie i sterowanie zachowań w organizacji.
- Porozumiewanie się w procesie negocjowania.
- Proces kierowania i warunki jego skuteczności.
- Propozycje praktyczne. Sposoby doskonalenia taktyki negocjowania i zwiększania własnej siły negocjacyjnej. Wytyczne dotyczące prowadzenia negocjacji.
- Przygotowanie i prowadzenie negocjacji.
- Psychospołeczne uwarunkowania zachowań w organizacji.
- Sposoby prowadzenia negocjacji.
- Sztuka negocjacji.
- Techniki negocjacyjne.
- Trudne sytuacje negocjacyjne.
- Trudne sytuacje w kierowaniu. Konflikty w stosunkach międzyludzkich. Konflikty na tle zmian.
Korzyści
Pozyskanie interdyscyplinarnej wiedzy na temat skutecznej komunikacji i sztuki prowadzenia negocjacji.
Wymagane dokumenty
Pliki do pobrania
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (642.83 KB)