Cel studiów
Celem studiów jest zdobycie praktycznej wiedzy nt. funkcjonowania rynku farmaceutycznego w Polsce. Wykłady poprowadzą praktycy, którzy od wielu lat pracują w przedsiębiorstwach i organizacjach funkcjonujących na rynku farmaceutycznym w Polsce.
Adresaci
Studia skierowane są do osób obecnie pracujących lub zamierzających podjąć pracę w szeroko rozumianym sektorze farmaceutycznym, a w szczególności działach marketingu i sprzedaży firm farmaceutycznych, hurtowni farmaceutycznych oraz aptek, jak również pracowników branż serwisowych dla firm farmaceutycznych: agencji reklamowych, agencji badania rynku.
Korzyści
- przygotowanie do pracy w dziale sprzedaży i/lub marketingu firmy farmaceutycznej
- przygotowanie do pracy w firmach serwisowych, działających na rynku farmaceutycznym
oraz przygotowanie kompetencyjne:
- umiejętność tworzenia planu marketingowego w realiach firmy farmaceutycznej
- umiejętność określenia podstawowych parametrów funkcjonowania działu sprzedaży
- umiejętność analizy i interpretacji danych pochodzących z badań rynku
- umiejętność analizy i interpretacji danych sprzedażowych oraz parametrów efektywności sprzedażowej
- znajomość modelu biznesowego funkcjonowania firmy farmaceutycznej
- znajomość rynku farmaceutycznego i kierunków jego ewolucji
- znajomość nowoczesnych technik i modeli marketingu farmaceutycznego
- znajomość podstaw prawa farmaceutycznego
Wymagane dokumenty
Pliki do pobrania
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (642.83 KB)