Wybierz miasto:
Cel studiów

Celem studiów jest zdobycie praktycznej wiedzy nt. funkcjonowania rynku farmaceutycznego w Polsce. Wykłady poprowadzą praktycy, którzy od wielu lat pracują w przedsiębiorstwach i organizacjach funkcjonujących na rynku farmaceutycznym w Polsce.

Adresaci

Studia skierowane są do osób obecnie pracujących lub zamierzających podjąć pracę w szeroko rozumianym sektorze farmaceutycznym, a w szczególności działach marketingu i sprzedaży firm farmaceutycznych, hurtowni farmaceutycznych oraz aptek, jak również pracowników branż serwisowych dla firm farmaceutycznych: agencji reklamowych, agencji badania rynku.

Korzyści
  • przygotowanie do pracy w dziale sprzedaży i/lub marketingu firmy farmaceutycznej
  • przygotowanie do pracy w firmach serwisowych, działających na rynku farmaceutycznym

oraz przygotowanie kompetencyjne:

  • umiejętność  tworzenia planu marketingowego w realiach firmy farmaceutycznej
  • umiejętność określenia podstawowych parametrów funkcjonowania działu sprzedaży
  • umiejętność analizy i interpretacji danych pochodzących z badań rynku
  • umiejętność analizy i interpretacji danych sprzedażowych oraz parametrów efektywności sprzedażowej
  • znajomość modelu biznesowego funkcjonowania firmy farmaceutycznej
  • znajomość rynku farmaceutycznego i kierunków jego ewolucji
  • znajomość nowoczesnych technik i modeli marketingu farmaceutycznego
  • znajomość podstaw prawa farmaceutycznego
Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj