Celem studiów są:
- Przekazanie najaktualniejszej wiedzy z obszaru nowoczesnej Logistyki, Spedycji i Transportu w wykonaniu uznanych wykładowców akademickich oraz menedżerów – doświadczonych praktyków, sprawujących od wielu lat kluczowe funkcje w największych firmach logistycznych na naszym rynku.
- Wszechstronne podniesienie kompetencji i przygotowanie do roli sprawnych menedżerów dzięki umiejętnie dobranemu zestawowi zagadnień i realnych przykładów.
- Przedstawienie nowoczesnych wartości i trendów branży.
Zbudowanie umiejętności pozwalających być wszechstronnym graczem na logistycznym rynku pracy. Pozwalających odnaleźć się zarówno po stronie Dostawcy jak i Zamawiającego.
Menedżerowie oraz specjaliści z szerokiego spektrum obszarów logistyki: zaopatrzenia, logistyki magazynowej, dystrybucji, zakupów, e-commerce, kontroli jakości, produkcji, transportu, spedycji.
Osoby planujące i przygotowujące się do sprawowania funkcji menedżerskich i zarządczych.
Osoby, które chcą pogłębić wiedzę specjalistyczną i kompetencje miękkie w obszarze relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Osoby chcące poznać nowoczesne techniki zarządzania działami logistyki i relacjami z dostawcami. Osoby, które mają pomysł na siebie zarówno jako logistyka w dziale firmy produkcyjnej, spedycyjnej jak i handlowej.
- Ekonomika i Logistyka Transportu. Rynek, zarządzanie budżetem, kontroling operacyjny.
- Nowoczesna i efektywna organizacja procesu zakupów w logistyce.
- Procesy logistyczne w firmie – zarządzanie i projektowanie.
- Łańcuchy dostaw (Supply Chain). Organizacja Dystrybucji.
- Transport Międzynarodowy.
- Aktualne uwarunkowania prawne w transporcie. Zarządzanie flotą. Tabor, rodzaje środków transportu.
- Sprzedaż i marketing w Logistyce.
- E-commerce. Trendy, wyzwania rynku zakupów elektronicznych.
- Organizacja pracy magazynów logistycznych. Zarządzanie zapasami i zaopatrzeniem.
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
- Praktyczne umiejętności zarządcze, w tym elementy zarządzania jakością i doskonaleniem procesów.
- Zdefiniowanie roli nowoczesnego menedżera w obszarze logistyki, jako osoby korzystającej w zbilansowany sposób z kompetencji miękkich oraz analitycznych.
- Nowoczesna wiedza praktyczno-teoretyczna z obszaru logistyki.
- Dostęp do najaktualniejszych trendów rynkowych w tym e-commerce.
- Wykorzystanie technik sprzedażowo-negocjacyjnych dla obszaru logistyki i zakupów, w praktyce.
- Zajęcia w zdecydowanej większości przeprowadzone technikami aktywizującym kreowanie rozwiązań, co w pełni zaprocentuje w codziennej pracy, podczas prac projektów lub rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
- Zbudowanie umiejętność wielowariantowego spojrzenia na zagadnienie - absolutny wymóg naszych czasów.
- Zwiększenie wszechstronności poprzez dobudowanie kompetencji sprzedażowych w obszarze logistyki.
- Zbudowanie lepszej pozycji na rynku pracy.