Partnerstwo strategiczne na rzecz wymiany dobrych praktyk i innowacji
Czas trwania projektu: 24 miesiące
Organizacje partnerskie:
- Asociación Jóvenes Solidarios (Hiszpania)
- Momentum Marketing (Irlandia)
- Akademia Humanistyczno- Ekonomiczna w Łodzi (Polska)
- Federação das Associações Juvenis do Distrito de Santarém (Portugalia)
Beneficjenci:
- Edukatorzy w dziedzinie edukacji formalnej i nieformalnej (osoby pracujące z młodzieżą, doradcy, nauczyciele, pracownicy socjalni, trenerzy, itp.)
- Młodzi ludzie w wieku od 15 do 20 lat z różnych grup edukacyjnych (uczniowie szkół średnich, VET, studenci uniwersytetów, członkowie organizacji młodzieżowych i młodzież NEET)
- Organizacje sektora młodzieżowego, publiczne i prywatne centra edukacyjne, podmioty zajmujące się wprowadzaniem do rynku pracy oraz wszyscy zainteresowani promowaniem przedsiębiorczości wśród młodych ludzi.
Cel:
Projekt ma na celu rozwinąć innowacyjne podejścia do rozwoju i uznania umiejętności przedsiębiorczych.
Główne działania:
Narzędzie do pomiaru umiejętności przedsiębiorczych IMPACT.
Narzędzie IMPACT, oparte na europejskich ramach umiejętności EntreComp, będzie składało się z 15 indywidualnych testów do pomiaru umiejętności przedsiębiorczych. IMPACT pozwoli mierzyć oddzielnie poziom nabycia każdej z umiejętności przedsiębiorczych we wskazanych ramach. Zarówno użytkownicy, jak i edukatorzy będą mogli uzyskać realistyczną wiedzę na temat swoich kompetencji i monitorować postępy.
Narzędzie do pomiaru kompetencji IMPACT zostało pierwotnie stworzone w ramach projektu o tej samej nazwie (AHE brało udział w tworzeniu narzędzia od samego początku). Obecnie narzędzie to obejmuje testy pomiarowe trzech z piętnastu kompetencji w zakresie przedsiębiorczości zebranych w EntreComp. Celem jest zakończenie pracy rozpoczętej wcześniej I włączenie pozostałych dwunastu kompetencji.
Strona projektu:
Strona internetowa projektu: www.impactonyouth.eu/
Strona projektu:
Facebook: www.facebook.com/Impact-on-Youth