Wybierz miasto:

Czas trwania projektu: 01.01.2021 – 28.02.2023

Organizacje partnerskie:

  1. Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Lodzi (Polska)
  2. Gaziantep University (Turcja)
  3. Gaziantep Il Milli Egitim Müdürlügü (Turcja)
  4. Sahinbey Belediyesi Bilim ve Sanat Merkezi (Turcja)
  5. Restorative Justice for All International Institute RJ4ALL (Wielka Brytania)
  6. EUNOIA Skopje (Macedonia Północna)
  7. Associação Cultural e de solidariedade Social Raquel Lombardi (Portugalia)

 

Umowa nr: 2020-1-TR01-KA201-093617

Projekt „CT<4DE” został sfinansowany w ramach programu ERASMUS+ Akcja 2

Cele:

Jak podkreślono w programie Horyzont WE, celem edukacji włączającej jest objęcie wszystkich dzieci, które mają trudności w dostępie do społecznych, kulturalnych, edukacyjnych, życiowych działań i możliwości, na równi ze wszystkimi członkami społeczności, z lub bez niepełnosprawności, oraz prawo tych dzieci do otrzymywania edukacji z innymi rówieśnikami. Zgodnie ze zdobytą wiedzą i doświadczeniem, dążymy do stworzenia środowiska edukacyjnego na poziomie standardów, które wzmocni umiejętności społeczne naszych uzdolnionych uczniów poprzez przyjęcie zasad edukacji włączającej.

Projekt ma na celu zbadanie edukacji uzdolnionych uczniów oraz wzmocnienie ich umiejętności społecznych poprzez badanie najlepszych praktyk. Ponadto, ESSGSIE ma na celu zapewnienie specjalnych możliwości kształcenia oraz szkolenie osób przedsiębiorczych.

Poprzez spotkania online i studyjne, we współpracy z naszymi partnerami strategicznymi, chcemy dotrzeć do uczniów, nauczycieli, rodziców, zapraszając ich na szkolenia, seminaria, fora i warsztaty, a także do uzdolnionych uczniów na poziomie szkoły podstawowej/gimnazjum/liceum oraz ich rodzin, przyjaciół i osób z ich otoczenia.

Rezultaty projektu:

W wyniku realizacji projektu powstaną dostępne publikacje naukowe, artykuły i trwałe zasoby online, które dostarczą decydentom edukacyjnym podstaw do osiągnięcia celów naszego projektu. W dłuższej perspektywie czasowej chcemy stworzyć stałe źródło informacji dla decydentów edukacyjnych w zakresie rozwoju umiejętności społecznych uczniów zdolnych poprzez edukację włączającą, aby wzmocnić umiejętności społeczne uczniów zdolnych. W tym samym czasie wszystkie kraje partnerskie projektu przygotują program edukacyjny, dostosowując raporty, które wygenerują na podstawie wyników projektu, do swoich struktur społeczno-kulturowych.

Koordynator projektu:
Agata Matys-Malczewska
e-mail: amalczewska@ahe.lodz.pl

Strona projektu:
Strona internetowa projektu: www.facebook.com/wearespecialandsocial

Opiekun merytoryczny projektu:
Olga Majchrzak
e-mail: omajchrzak@ahe.lodz.pl

Kierownik projektu:
Piotr Czarnota
e-mail: pczarnota@ahe.lodz.pl

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj