Polski Instytut Mindfulness dołączył do grona partnerów technologicznych kierunku Pedagogika AHE w Łodzi. Podpisanie porozumienie ma na celu zarówno rozpoczęcie działalności naukowo-badawczej, jak i dydaktycznej. Dzięki wspólnym działaniom otwierają się także nowe możliwości dla naszych studentów, którzy zyskują nowe narzędzia, dostosowane do potrzeb zmieniającego się rynku pracy. Zakładamy, że partnerstwo oferuje unikalne korzyści i wsparcie w rozwoju zawodowym studentom innych kierunków AHE w Łodzi.
Korzyści dla studentów pedagogiki:
1. Praktyczne umiejętności
Dzięki zaangażowaniu Polskiego Instytutu Mindfulness w proces dydaktyczny, studenci Akademii będą mogli uczestniczyć w wykładach i warsztatach prowadzonych przez specjalistów z branży. To niepowtarzalna okazja na zdobycie praktycznych umiejętności, które są wysoko cenione przez pracodawców.
2. Dostęp do ekspertów
Studenci będą uczestniczyć w seminariach, spotkaniach branżowych
i konferencjach organizowanych przez Polski Instytut Mindfulness.
Nawiązanie kontaktów z ekspertami i liderami w dziedzinie mindfulness, może znacząco wpłynąć na ich przyszłą karierę.
3. Wsparcie w projektach badawczych
Współpraca obejmuje również wspólne projekty badawcze, co daje studentom możliwość zaangażowania się w innowacyjne inicjatywy i rozwijania swoich kompetencji badawczych.
4. Rozwój organizacji studenckich
Polski Instytut Mindfulness będzie patronować studenckim organizacjom i kołom naukowym, co stworzy przestrzeń do rozwoju pasji i zainteresowań studentów oraz umożliwi realizację własnych projektów.
5. Tworzenie programów studiów podyplomowych
Współpraca obejmie również tworzenie i realizację programów studiów podyplomowych, które będą odpowiadać na aktualne potrzeby rynku pracy, dając absolwentom przewagę konkurencyjną.
Podpisane porozumienie to kolejny krok w kierunku nowoczesnej edukacji, która łączy teorię z praktyką, a także buduje mosty pomiędzy światem akademickim, a biznesowym.
Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie wymierne korzyści zarówno studentom, jak i całemu środowisku akademickiemu.