Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dużo praktycznej wiedzy, jeszcze więcej pytań i specjaliści, którzy dokładnie o wszystkim opowiedzieli podczas 3. edycji konferencji „Kochamy Media Firmowe”.
Wojciech Jabczyński – rzecznik Orange Polska, Marcin Gruszka – Head of Comms w Allegro, oraz Marcin Jasiak – właściciel firmy MediateQa, a także opiekun specjalności media firmowe na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna AHE w Łodzi, nie tylko opowiedzieli o tym, jak prowadzą działania marketingowe, by były skuteczne, ale i o tym, jakie narzędzia wykorzystują w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej wiedzą, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach, dlatego eksperci zmierzyli się też z pytaniami o to, co w prowadzonych przez nich kampaniach nie powiodło się.
Zapis konferencji na stronie www.ahe.lodz.pl/mediafirmowe
infolinia: 42 631 58 00 | e-mail: rekrutacja@ahe.lodz.pl |