Wybierz miasto:
Dodane przez jborowska -

W dniach 25-26 stycznia 2018r. odbyła się w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi druga edycja konferencji „Nowoczesność, Innowacyjność i Kreatywność w Edukacji Językowej”. Tematem przewodnim drugiej edycji konferencji były Alternatywne nurty edukacyjne w edukacji językowej.

O czym między innymi rozmawialiśmy podczas konferencji?

Profesor Peter Lutzker z Freie Hochschule Stuttgart wprowadził nas w fascynujący świat edukacji waldorfskiej.

Na czym polega Flipped learning, czyli odwrócona klasa, opowiadała Pani Profesor Aneta Poniszewska.

Marta Rosińska zachęcała nas do high-impact teaching, pokazując w jaki sposób można uczyć jeszcze bardziej efektywnie.

Patrycja Ostrogska pomogła nam zrozumieć jak pracuje umysł dyslektyczny i pokazała jak z takim umysłem pracować.

Kasia Synder-Tamborska pokazała nam jak wzbudzić zainteresowanie uczniów od pierwszych minut lekcji i utrzymać ją do końca zajęć.

O możliwościach wykorzystania dramy na lekcjach języka angielskiego opowiedziała Joanna Bechcińska, wykładowca na kierunku filologia obca AHE w Łodzi.

O lap zeszytach opowiadała Marta Prusińska, studentka Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, kierunek filologia angielska specjalizacja nauczycielska z elementami neurodydaktyki.

Absolwent kierunku filologia angielska AHE, Oliver Kujawski, przeprowadził niebanalną lekcję języka angielskiego dla naszych studentów.

Nie było Cię z nami w tym roku? Zapraszamy za rok!

 

Obrazy galerii
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej
NIKEJ 2018 - po raz drugi o kreatywności w edukacji językowej

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj