Wybierz miasto:
Cel studiów

Celem studiów podyplomowych na kierunku Kreatywny menedżer kultury jest przekazanie wiedzy na temat funkcjonowania organizacji w sferze kultury w warunkach gospodarki rynkowej  i kształcenie umiejętności skutecznego działania i współdziałania oraz kreowania wydarzeń kulturalnych w nowych przestrzeniach i warunkach ekonomicznych i społecznych. Słuchacze doskonalą umiejętności kompetencje interpersonalne oraz umiejętności pozyskiwania środków finansowych z sektora biznesu na rzecz kultury.

Adresaci

Studia dedykowane sa do osób, które chcą rozwijać kompetencje menedzerskie oraz umiejętnosci formułowania i wdrażania innowacyjnych projektów kulturalnych. Do udziału szczególnie zapraszamy osoby pracujące lub planujących w przyszłości pracować w obszarach  szeroko pojętej kultury formalnej i nieformalnej jak również pracowników samorządów lokalnych zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju imprez kulturalnych, pracowników starostw, urzędów wojewódzkich zatrudnionych w komórkach organizacyjnych zajmujących się sferą kultury, artystów oraz osób wiążących swoją przyszłość zawodową z tą dziedziną życia społecznego.

W programie
  • Warsztat umiejętności interpersonalnych menadżera
  • Trening twórczego myslenia
  • Polityka kulturalna państwa,
  • Ekonomika kultury, rynek, marketing, zarządzanie ryzykiem.
  • Instytucje kultury, formy działalności, podstawy prawa gospodarczego
  • Organizacja i zarządzanie, placówka kultury
  • Prawo finansowe
  • Unia Europejska a współpraca krajów członkowskich w dziedzinie kultury
  • Źródła finansowania kultury
  • Marketing w kulturze
  • Doskonalenie zawodowe menedżera kultury
  • Budowanie sieci współpracy w sektorze publicznym i prywatnym
  • Organizacja imprez w przestrzeni publicznej
  • Negocjacje
  • Współpraca z mediami i instytucjami otoczenia społeczno-gospodarczego
  • Kreowanie, przygotowywanie i realizacja projektów kulturalnych
  • Projekt dyplomowy
Korzyści

Studia umożliwiają słuchaczom studiów:

  • Rozwój nie tylko kompetencji menadżerskich i interpersonalnych, niezbedfnych do pracy menadżerskiej w obszarze kultury
  • Tworzenia autorskich projektów kulturalnych dla instytucji otoczenia społeczno-gospodarczego
  • Spotkania z praktykami i ekspertami ze świata kultury

Dodatkowo uczestnicy studiów maja możliwość spotkań z ikonami świata kultury w ramach seminariów fakultatywnych „Warsztaty Mistrzów”  m.in.: Ilona Adamska, Kamila Sowińska (Menedzer Blue Cafe), Katarzyna Łukowska – Agencja reklamowa 6 szpilek.

Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj