Studia magisterskie e-polityka i PR w sferze publicznej jako element współczesnego świata cyfrowego.
Świat stawia przed nami cały czas nowe wyzwania. Jako praktycy świetnie zdajemy sobie sprawę z konieczności dostosowywania naszych specjalności do aktualnych wymogów rynku pracy. Chcemy, by nasi studenci umieli bez problemu odnajdywać się w rzeczywistości cyfrowej. Po politologii I stopnia będziesz mógł między innymi zostać organizatorem ciekawych e-kampanii.
Specjalność e-polityka i PR w sferze publicznej – program i najważniejsze informacje.
Specjalność została stworzona między innymi w oparciu o informacje pochodzące z organizacji, stowarzyszeń, partii politycznych, organów administracji państwowej i samorządowej oraz firm spoza sektora. Studia przeznaczone są dla osób, które planują realizować się zawodowo w strukturach partii politycznych, władzy państwowej i samorządowej oraz nowych mediach i organizacjach społeczeństwa obywatelskiego. Program studiów II stopnia został skonstruowany tak, aby rozwinąć u Ciebie potrzebę aktywności politycznej i komentowania wydarzeń politycznych. Zdobędziesz umiejętność kreowania oraz zastosowania strategii e-marketingowej i PR na potrzeby instytucji politycznych, partii, polityków. Nauczysz się stosowania nowoczesnych technik e-marketingu, reklamy, PR oraz organizacji i przeprowadzania kampanii wyborczych.
Metoda projektowa na studiach II stopnia z e-polityki i PR-u w sferze publicznej.
W trakcie studiowania weźmiesz udział w licznych ćwiczeniach i warsztatach. Zajęcia będą odbywały się także w środowisku internetowym, co zapewni Ci właściwe przygotowanie do zawodu. Program specjalności zakłada kształcenie w zakresie strategii i organizacji kampanii wyborczej, socjotechniki i psychotechniki propagandy, teorii e-marketingu politycznego, sztuki negocjacji i mediacji, retoryki politycznej, polityki informacyjnej instytucji publicznych, komunikowania publicznego i medialnego, public relations w polityce, badań rynku politycznego. Poznasz praktyczną stronę tworzenia strategii e-marketingowych. Nauczysz się tworzyć teksty informacyjne, wystąpienia, opracowania i raporty. Nabyte kompetencje umożliwią Ci skuteczne oddziaływanie na opinię publiczną oraz pozwolą w przekonujący sposób prezentować określone idee i strategie.
Praca po specjalności e-polityka i PR w sferze publicznej.
Nabyte kompetencje umożliwią Ci skuteczne oddziaływanie na opinię publiczną oraz pozwolą w przekonujący sposób prezentować określone idee i strategie.
Perspektywy zatrudnienia
- urzędach państwowych i samorządowych
- nowych mediach
- przedsiębiorstwach i firmach komercyjnych, np. w charakterze doradcy kreującego wizerunek osób publicznych
- e-marketingu i promocji partii politycznych
- przedsiębiorstwach i firmach komercyjnych jako rzecznik prasowy