Wybierz miasto:
Dodane przez Anonim (niezweryfikowany) -

Szkolenie:

GOOGLE DAY – CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE?

Warszawa, 20 sierpnia 2015 r.

Cel:
- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia:
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Szkolenie poprowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

 

Program:

1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
- przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
- ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
- interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

3. Google Maps
- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
- monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
- reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?

4. Google i społeczności
- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)

5. Pozostałe narzędzia Google:
- Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
- pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 20 sierpnia 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału 1 osoby wynosi: 730 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

_____________________________________________________________________________

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem – formularz w załączeniu
bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/google7/formularz_mj.php

______________________________________________________________________________

Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres /src/compose.php?send_to=cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78.

______________________________________________________________________________

Biuro organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o. o. 
tel. /22/ 870 69 78, /22/ 871 85 51
fax /22/ 870 69 95, /22/ 871 85 56 
ul. Międzyborska 50, 04 -041 Warszawa
NIP 526-020-98-40, KRS 0000208659
XIII wydział gospodarczy KRS
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
wysokość kapitału zakładowego 50 000

Pliki do pobrania

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj