Wybierz miasto:
Dodane przez admin_ahe -

Agencja Zatrudnienia PRO HR (numer certyfikatu 9401) poszukuje dla swojego renomowanego Klienta na terenie Łodzi, który zatrudnia obecnie w swojej siedzibie w Łodzi około 1700 osób, lidera w swojej branży, kandydatów na stanowisko:

Pracownik działu księgowości

Miejsce pracy: Łódź.

 

Uwaga:

  1. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
  2. Budynek i stanowiska pracy przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach.

 

Obowiązki:

  1. Przenoszenie procesów z obszaru kontrolingu, księgi głównej i zobowiązań z siedziby klienta do siedziby spółki w Łodzi.
  2. Przygotowywanie dokumentacji przenoszenia procesów zawierającej instrukcje dla kierownictwa.
  3. Współpraca z lokalnym zespołem działu finanse i księgowość, kontrolerami, osobami współpracującymi oraz zespołem przenoszącym procesy.
  4. Kontynuowanie pracy operacyjnej po przeniesieniu procesów.

 

Wymagania:

  1. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie atutem.
  2. Wiedza z zasad rachunkowości.
  3. Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z należnościami, zobowiązaniami, księgą główną lub w kontrolingu.
  4. Elastyczność w podjęciu pracy, do 1 miesiąca, poza Łodzią w siedzibie klienta
  5. Chęć nauki i rozwijania własnych umiejętności.
  6. Zorientowanie na klienta.
  7. Wysoki stopień zaangażowania w wykonywaną pracę i niezależności w myśleniu.
  8. Duże umiejętności pracy w zespole.
  9. Doświadczenie w pracy w SAP/BCS będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  1. Karierę w międzynarodowej firmie.
  2. Unikalną możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobywanie doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
  3. Program wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń.
  4. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności od 2200 zł brutto.
  5. Atrakcyjny pakiet socjalny.

 

CV z dokumentami potwierdzającymi nabyte doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres  rekrutacja@prohr.com.pl

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj