Przed nami trzecia edycja konferencji „Kochamy Media Firmowe”. Jak co roku studenci wraz z wykładowcami zapraszają na spotkanie z ekspertami, aby porozmawiać o tym, jak zmienia się komunikacja firmowa, a także jak dopasowujemy do niej narzędzia, aby była jeszcze bardziej skuteczna.
Podczas spotkania zostaną proszone tematy z zakresu:
- content marketingu;
- narzędzi wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
- Employer brandingu.
Oprócz krótkich wystąpień naszych gości ważną częścią konferencji jest dyskusja studentów z zaproszonymi ekspertami. Osoby, które będą oglądały spotkanie on-line, będą mogły zadawać pytania w komentarzach pod transmisją na Facebooku AHE.
PRELEGENCI:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska, w firmie od ponad 20 lat, wcześniej pracował w Gazecie Wyborczej. Koordynuje prace redakcji bloga, jednocześnie pisząc teksty na wybrane tematy telekomunikacyjne. Współtworzy dwie serie wideo: „Wszyscy ludzie strategii” i „Zielono mi”. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prelegent na wielu branżowych kongresach i wydarzeniach. Poza pracą pochłaniają go podróże po świecie, turystyka wysokogórska i sport. Jutro podczas konferencji „Kochamy Media Firmowe” pokaże prezentacje: „Media własne. Ich znaczenie w budowaniu pozytywnych relacji i zarządzaniu kryzysami'’.
Marcin Gruszka
Kolejnym gościem naszego wydarzenia „Kochamy Media Firmowe” będzie Marcin Gruszka, Head of Comms w Allegro, gdzie nadzoruje trzy filary: PR korporacyjny i PR wewnętrzny, CSR oraz PR produktowy. Wcześniej przez 12 lat był związany z siecią komórkową Play, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego. Później rozpoczął nagrywanie podcastów, a od stycznia 2020 roku prowadził działania PR w Stanach Zjednoczonych i Polsce dla aplikacji Booksy. Jak mówi, wierzy w innowacyjny PR, który może doprowadzić do spektakularnych sukcesów rynkowych.
W czasie naszego spotkania „Kochamy Media Firmowe” opowie o tym, jak contnent sprzedaj na przykładzie Allegro.
Marcin Jasiak
MediateQa, opiekun specjalności media firmowe na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna AHE w Łodzi. W content marketingu pracuje od 15 lat (Epigrafika, Next Step, MediateQa), a w mediach już od 23. Budował projekty mediów firmowych między innymi dla Notusa, GDF SUEZ, ENGIE, Enei, Opla, AHE. Prywatnie uwielbia nowe media, ale bardzo szanuje stare. Wielki fan drukowanej prasy.