Wybierz miasto:

Przed nami trzecia edycja konferencji „Kochamy Media Firmowe”. Jak co roku studenci wraz z wykładowcami zapraszają na spotkanie z ekspertami, aby porozmawiać o tym, jak zmienia się komunikacja firmowa, a także jak dopasowujemy do niej narzędzia, aby była jeszcze bardziej skuteczna.

Podczas spotkania zostaną proszone tematy z zakresu:

  • content marketingu;
  • narzędzi wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Employer brandingu.


Oprócz krótkich wystąpień naszych gości ważną częścią konferencji jest dyskusja studentów z zaproszonymi ekspertami. Osoby, które będą oglądały spotkanie on-line, będą mogły zadawać pytania w komentarzach pod transmisją na Facebooku AHE.

PRELEGENCI:

Wojciech JabczyńskiWojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska, w firmie od ponad 20 lat, wcześniej pracował w Gazecie Wyborczej. Koordynuje prace redakcji bloga, jednocześnie pisząc teksty na wybrane tematy telekomunikacyjne. Współtworzy dwie serie wideo: „Wszyscy ludzie strategii” i „Zielono mi”. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prelegent na wielu branżowych kongresach i wydarzeniach. Poza pracą pochłaniają go podróże po świecie, turystyka wysokogórska i sport. Jutro podczas konferencji „Kochamy Media Firmowe” pokaże prezentacje: „Media własne. Ich znaczenie w budowaniu pozytywnych relacji i zarządzaniu kryzysami'’.

 

 

 

Marcin Gruszka

Kolejnym gościem naszego wydarzenia „Kochamy Media Firmowe” będzie Marcin Gruszka, Head of Comms w Allegro, gdzie nadzoruje trzy filary: PR korporacyjny i PR wewnętrzny, CSR oraz PR produktowy. Wcześniej przez 12 lat był związany z siecią komórkową Play, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego. Później rozpoczął nagrywanie podcastów, a od stycznia 2020 roku prowadził działania PR w Stanach Zjednoczonych i Polsce dla aplikacji Booksy. Jak mówi, wierzy w innowacyjny PR, który może doprowadzić do spektakularnych sukcesów rynkowych.
W czasie naszego spotkania „Kochamy Media Firmowe” opowie o tym, jak contnent sprzedaj na przykładzie Allegro.Marcin Gruszka

 

 

 

Marcin Jasiak

MediateQa, opiekun specjalności media firmowe na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna AHE w Łodzi. W content marketingu pracuje od 15 lat (Epigrafika, Next Step, MediateQa), a w mediach już od 23. Budował projekty mediów firmowych między innymi dla Notusa, GDF SUEZ, ENGIE, Enei, Opla, AHE. Prywatnie uwielbia nowe media, ale bardzo szanuje stare. Wielki fan drukowanej prasy.Marcin Jasiak

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj