Wybierz miasto:

W ramach specjalności e-administarcja student uzyskuje kompetencje związane z wykorzystaniem narzędzi i systemów informatycznych w administracji publicznej. Absolwent specjalności e-administracja posiada rozszerzoną wiedzę na temat najważniejszych rozwiązań z zakresu e-government oraz narzędzi ICT wykorzystywanych w administracji. Posiada także umiejętności wykorzystywania narzędzi i systemów informatycznych w działalności zawodowej, w tym m.in. w zakresie świadczenia e-usług administracji publicznej oraz wykorzystania ICT w pracy biurowo-kancelaryjnej.

Specjalistyczne oprogramowanie komputerowe oraz aplikacje sieciowe są dla Absolwenta specjalności e-administracja naturalnym środowiskiem pracy. Podejmując zatrudnienie w urzędzie, potrafi on wykorzystywać dostępne rozwiązania ICT a także inicjować i propagować szerokie zastosowanie narzędzi informatycznych w działalności administracyjnej. Biorąc pod uwagę współczesne trendy w administracji publicznej związane z szybko postępującą cyfryzacją i usieciowieniem jej funkcjonowania, absolwent tej specjalności posiądzie kompetencje niezbędne w wykonywaniu zadań urzędnika XXI wieku.

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj