Wybierz miasto:

PROJEKT DOFINANSOWANY Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH, REALIZOWANY PRZEZ AKADEMIĘ HUMANISTYCZNO-EKONOMICZNĄ W ŁODZI

dr Łukasz Zaorski-Sikora
Filozof, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi  oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Sympatyk i praktyk e-learningu. Szkoleniowiec - specjalizujący się w zakresie metody projektów. Od kilku lat prowadzi także zajęcia ze studentami przy użyciu tej metody.
Zajmuje się etyką, estetyką i antropologią filozoficzną oraz krytyką sztuki. Autor i współautor książek: Etyka; Etyka w biznesie; Aksjologia życia publicznego; Wprowadzenie do filozofii; Podmiot, osoba, tożsamość. Redaktor monografii Filozofia woli oraz Filozofia zła.
Przekonany o potrzebie filozofii, pojmowanej nie tylko jako dyscyplina akademicka, ale przede wszystkim jako sposób rozumienia i komunikowania się w obrębie otaczającego nas świata. Tę potrzebę próbuje rozbudzać w studentach  AHE, WSB oraz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

dr Krzysztof Kamiński
doktor nauk humanistycznych w zakresie filozofii (Uniwersytet Łódzki), filozof wychowania. Przez wiele lat, do roku 2016, związany z Wyższą Szkołą Pedagogiczną w Łodzi, jej rektor. Współtwórca i redaktor naczelny międzynarodowego elektronicznego czasopisma naukowego „Kultura i Wychowania”. Współredaktor naukowej serii wydawniczej „Rzeczywistość edukacyjna”. Członek zarządu Towarzystwa Pedagogiki Filozoficznej; redaktor naczelny Wydawnictwa Naukowego TPF „Chowanna” (non profit). Autor m.in. książki „Humanizm chrześcijański Stefana Swieżawskiego” (www.leksem.pl) oraz kilkudziesięciu artykułów recenzowanych. Nauczyciel mianowany - praktyk. Główny obszar badań naukowych stanowi polska filozofia wychowania okresu międzywojennego. Żonaty, ojciec Elizy i Beniamina.

mgr Paweł Kujawiak

Filozof, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Od dwunastu lat związany z Akademią Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi oraz z Polskim Uniwersytetem Wirtualnym. Zwolennik wprowadzenia na każdym szczeblu edukacji krytycznego i logicznego myślenia jako narzędzia do lepszego zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości. Swoje zainteresowania koncentruje na wielkich systemach filozoficznych z początku ery nowożytnej oraz wokół współczesnej analitycznej filozofii umysłu.


 

Wartość projektu: 65 342,75 zł
Wartość dofinansowania: 63 382,47 zł

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj