Czas trwania projektu: 11.2021-11.2023
INDEAR
- Inclusion and diversity in early childhood education
Międzynarodowy projekt realizowany w partnerstwie przez 7 europejskich organizacji z Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Bośni i Hercegowiny oraz Polski w ramach programu Erasmus+.
Cel: promowanie integracji i różnorodności w placówkach edukacji wczesnoszkolnej poprzez wyposażenie specjalistów w wiedzę i umiejętności potrzebne do sprostania najnowszym trendom społecznym.
W ramach projektu zostaną podjęte następujące działania:
- Narzędzie do samooceny - Umożliwienie specjalistom edukacji wczesnoszkolnej oceny swojej wiedzy, umiejętności i postaw w kontekście integracji i różnorodności.
- Kurs doskonalący - Szkolenie dla specjalistów edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kultury, traumy, tożsamości płciowej i orientacji seksualnej.
Beneficjenci:
- Osoby, które są lub będą zaangażowane w edukację wczesnoszkolną
- Podmioty zajmujące się edukacją wczesnoszkolną
- Dzieci i rodziny.
Partnerzy projektu:
- Volkshochschule im Landkreis Cham e. V. (Niemcy)
- Fachakademie für Sozialpädagogik Furth im Wald (Niemcy)
- Berufsfachschule für Kinderpflege Furth im Wald (Niemcy)
- Udruzenje Prijateljice obrazovanja – Amica Educa (Bośnia I Hercegowina)
- CEIP Flor de Azahar (Hiszpania)
- Leonardo Progetti Sociali (Włochy)
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (Polska)
Opiekun merytoryczny projektu:
dr Daria Modrzejewska
e-mail: dmodrzejewska@ahe.lodz.pl
Koordynator projektu:
Magdalena Chmielewska
e-mail: mchmielewska@ahe.lodz.pl
Newsletter
Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.