Wybierz miasto:
Dodane przez jborowska -

Zapraszamy do udziału on-line w 2. edycji wydarzenia „Kochamy Media Firmowe”, którego organizatorami są studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej AHE w Łodzi. Poznajcie najnowsze trendy w komunikacji i zobaczcie ciekawe case study.
Debatę ze specjalistami poprowadzą studenci dziennikarstwa. Będzie też możliwość zadania pytań zaproszonym gościom.

Kiedy i gdzie?
Już w najbliższy piątek 21 maja. Startujemy o godzinie 12.00.
Wydarzenie będzie transmitowane na żywo ze studia telewizyjnego Arterion. Będziecie mogli je śledzić na social media AHE.

Zaplanowaliśmy dla Was trzy prelekcje:

1. „Konferencje prasowe, czy są jeszcze firmom potrzebne – czyli jak budować nowoczesną komunikację zewnętrzną”
Prowadząca: Joanna Karpińska z firmy Hetman PR
Specjalistka PR o wieloletnim doświadczeniu w zakresie media relations, a także dziennikarstwa. Pracowała między innymi jako rzecznik prasowy Manufaktury oraz szef działu informacji Radia Pogoda. Specjalizuje się w projektach na rzecz instytucji kultury, wydarzeń kulturalnych i akcji społecznych. Odpowiadała za tworzenie i realizację strategii PR dla „Galerii Mistrzów Polskich” Muzeum Miasta Łodzi (2010), wystaw i projektów realizowanych przez Muzeum Sztuki w Łodzi (2011-2012), festiwali: Forum Kina Europejskiego Cinergia, Międzynarodowy Festiwal Filmów Przyrodniczych. W ramach własnej agencji HETMAN PR& Media Relations zrealizowała dla Muzeum Sztuki w Łodzi roczny projekt „Portal Roku Awangardy". Dodatkowo znajduje czas na współpracę z Teatrem Muzycznym w Łodzi, Fabryką Sztuki w Łodzi. Odpowiadała za realizację planu promocji i komunikacji trzech edycji festiwalu Łódź Czterech Kultur.Hetman PR

2. „Czy treść sprzedaje, czyli jak content marketing buduje sprzedaż”
Prowadząca: Małgorzata Waszczyk-Cocińska z firmy Aplan Media
Tytuł inżyniera magistra marketingu i zarządzania zdobyła na Łódzkiej Politechnice, jednak głód wiedzy zaprowadził ją na studia MBA z językiem wykładowym angielskim – Clark University, które ukończyła w 2013 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Laboratorium KOLASTYNA, Redakcji LNE i Indigo Nails. Od czasu ukończenia studiów zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, zarządzaniem i budowaniem strategii marketingowej. Branding, PR, strategia, social media, zarządzanie, prowadzenie szkoleń – to tylko kilka z segmentów, którymi się zajmuje. Obecnie pracuje jako dyrektor zarządzająca w prężnie rozwijającej się agencji reklamowej APLAN MEDIA Sp. z o.o. Stawia na własny rozwój i podwyższanie kompetencji zawodowych, dlatego ma za sobą kilka kursów i szkoleń, np. z coachingu, negocjacji handlowych oraz teorii osobowości. Prywatnie uwielbia podróżować, uczyć się hiszpańskiego, fotografować i patrzeć w gwiazdy – co nie wyklucza tego, że twardo stoi na ziemi. Na co dzień jest również mamą Gabrysi i żoną Karola.Aplan Media

3. „Czy prasa firmowa to przeżytek, czyli o tym jak firmy wracają do wydawnictw firmowych. Kto i dlaczego to robi
Prowadzący: Marcin Jasiak z firmy MediateQa
Wykładowca AHE i twórca specjalności media firmowe na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w AHE. W content marketingu pracuje od 14 lat (Epigrafika, Next Step, MediateQa), a w mediach już od 20. Budował projekty mediów firmowych między innymi dla Żywiec Zdrój, Rossmann, Wedel, Notus, GDF SUEZ, ENGIE, Enea, Komfort, Opel. Publikuje teksty naukowe o mediach firmowych. Badacz mediów zarówno firmowych, jak i tradycyjnych. Prowadzi agencję MediateQa. Prywatnie uwielbia nowe, ale bardzo szanuje stare. Wielki fan drukowanej prasy.MediateQa

Media firmowe są obecne w murach AHE już od kilku lat. Jako jedyna uczelnia w Polsce możemy pochwalić się specjalnością media firmowe i komunikacja wizerunkowa, którą oferuje kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Nasza unikalna na rynku specjalność pozwala studentom poznać w praktyce, jak funkcjonują narzędzia, dzięki którym firmy rozmawiają obecnie z pracownikami i klientami. W trakcie studiów studenci pracują ze specjalistami, którzy metodami projektowymi i warsztatowymi przekazują wiedzę i uczą zasad budowania wizerunku marki, firmy, osoby, wykorzystywania content marketingu, kompleksowego tworzenia mediów, komunikowania się z dziennikarzami (media relations), projektowania skutecznych działań komunikacyjnych.

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj