Wybierz miasto:
Cel studiów

Głównym celem studiów z zakresu Zarządzania Wizerunkiem Pracodawcy - Employer Branding Management jest praktyczne przedstawienie procesu Zarządzania Wizerunkiem Pracodawcy, jako jednego z elementów wspomagających budowanie przewagi konkurencyjnej organizacji - wykorzystującego narzędzia Public Relations w procesach HR.

Adresaci

Studia skierowane są do osób  z wykształceniem wyższym zajmujących się i odpowiedzialnych za budowanie wizerunku pracodawcy w firmach oraz osób chcących podjąć się tego wyzwania - pracowników działów personalnych i marketingowych, a także dla pasjonatów Employer Brandingu i osób chcących poszerzyć obszar swoich działań o elementy związane z zarządzaniem wizerunkiem, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz procesami strategicznego HR w organizacji.

W programie
  • Akcje wizerunkowo – promocyjne dedykowane globalnie dla studentów i przedsiębiorców;
  • Budowanie zaangażowania pracowników – budowanie przewagi, konkurencyjność na rynku pracy, badania na najlepszego pracodawcę, programy 50+ i nowoczesne formy rozwoju pracowników oraz budowy zaangażowania;
  • CSR w EB - jak być firmą odpowiedzialną społecznie;
  • Działania podejmowane przez uczelnie wyższe w ramach współpracy z pracodawcami;
  • Działania wspierające budowanie wizerunku pracodawcy w postaci profili w poradnikach wizerunkowo – rekrutacyjnych;
  • EB – projekt vs. proces strategiczny w organizacji;
  • Employer Branding – rys historyczny, definicja i podstawowe pojęcia;
  • Informacja zwrotna i ocena pracownicza w procesie budowania wizerunku;
  • Kluczowe elementy przekazu w organizacji - misja, wizja, wartości (Signature Experience) oraz strategia firmy;
  • Motywowanie i gamifikacja w celu zwiększenia zaangażowania ludzi;
  • Nowoczesne formy komunikacji - Social Media i Video Branding;
  • Onboarding w procesie budowanie wizerunku;
  • Otoczenie firmy i grupa docelowa – obecny i przyszły pracownik;
  • Outplacement i zwolnienia indywidualne;
  • Procesy w firmie związane z EB – opis i analiza;
  • Profil specjalisty od Employer Brandingu;
  • Public Relations – wizerunek organizacji biznesowej;
  • Strategia Employer Brandingowa - Model budowania wizerunku pracodawcy – analiza stanu obecnego, grupa docelowa, cele, narzędzia, dobór komunikacji, strategia i harmonogram działań – określenie odpowiedzialności, wdrożenie i ewaluacja;
  • Strony Kariera oraz materiały wizerunkowo – rekrutacyjne firm dostępne na targach pracy i podczas warsztatów;
  • Współpraca w ramach Employer Brandingu – analiza podejmowanych działań - pomiędzy firmami, uczelniami, urzędami a firmami doradczo-konsultingowymi i szkoleniowymi;
  • Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy - narzędzia wewnętrzne (najbliższe otoczenie, grupy docelowe i konkretne narzędzia);
Korzyści

Absolwent studiów podyplomowych zyskuje wiedzę z zakresu Employer Brandingu. Poznaje aktualne praktyki, współczesne narzędzia komunikacji, procesy strategicznego Human Resources. 

Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj