Wybierz miasto:
Cel studiów

Celem studiów „Integracja sensoryczna” jest wyposażenie w wiedzę i umiejętności z zakresu psychologii rozwoju, anatomii i fizjologii rozwoju oraz teorii integracji sensorycznej. Studia mają przygotować do prowadzenia samodzielnej obserwacji diagnostyczno-klinicznej dziecka oraz określenia pełnej diagnozy i stosowania terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej.

Adresaci

Studia kierowane do nauczycieli, pedagogów, wychowawców, psychologów .

W programie
  • Psychologia rozwojowa
  • Praca z dzieckiem z zaburzeniami zachowania i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Anatomia i fizjologia rozwoju
  • Rozwój i zaburzenia układu ruchowego  
  • Problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami Si
  • Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych- odruchy sensomotoryczne
  • Organizacja terapii SI w różnych placówkach
  • Zaburzenia integracji sensorycznej
  • Diagnoza zaburzeń SI
  • Programowanie terapii w zaburzeniach integracji sensorycznej
  • Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne
  • Sala doświadczeń świata
  • Stymulacja polisensoryczna  
  • Postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne w SI w autyzmie
  • Postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne w SI u dzieci z Zespołem Downa


Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Wydziału oraz placówkach prowadzących terapię SI.
 

Korzyści

Absolwent Podyplomowych Studiów „Integracja sensoryczna” uzyskuje uprawnienia terapeuty SI do pracy w oświacie, szkołach, placówkach podległych Ministrowi Edukacji. Ponadto absolwent może otworzyć własny gabinet

Czas trwania
3 semestry, 350 godzin, 4500 zł (10 rat po 450 zł)
Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj