Cel studiów
Studia podyplomowe Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa mają na celu kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu PR i reklamy, jak również dziennikarstwa. Studia przygotowują do wykonywania zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji, a także firmach prowadzących własne działy PR.
Adresaci
Studia podyplomowe Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa kierujemy do:
- Absolwentów kierunków studiów humanistycznych i społecznych – osoby planujące rozwój własnej kariery zawodowej w kierunku dziennikarstwa bądź PR
- Pracowników biur promocji instytucji publicznych
- Specjalistów działów reklamy i marketingu
W programie
Program studiów podyplomowych Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa zawiera następujące zagadnienia:
- Wstęp do zagadnień PR
- Strategie PR
- Teoretyczne i praktyczne zasady PR (w tym: PR w sytuacji kryzysowej, PR w korporacji i agencji, PR w Internecie)
- Zintegrowana komunikacja marketingowa w mediach
- Kształtowanie opinii publicznej
- Komunikacja społeczna
- Zadania rzecznika prasowego
- Prawo mediów i etyka dziennikarska (etyczne i prawne zasady odpowiedzialności dziennikarskiej za słowo i obraz)
- Gatunki dziennikarskie
- Specyfika dziennikarstwa radiowego
- Specyfika dziennikarstwa telewizyjnego (w tym: obsługa kamery i montaż)
- Badania rynku i opinii
- Język w pracy dziennikarza i piarowca
- Negocjacje
- Sztuka autoprezentacji
- Wystąpienia publiczne
Korzyści
Dzięki studiom słuchacz zyskuje:
- Wiedzę z zakresu PR, marketingu, komunikacji społecznej oraz podstaw warsztatu dziennikarskiego
- Umiejętności praktyczne związane z kształtowaniem pozytywnych relacji własnej organizacji z innymi firmami, partnerami biznesowymi, mediami, klientami, pracownikami
- Umiejętności praktyczne z zakresu autoprezentacji, publicznych wystąpień i negocjacji
- Wiedzę i umiejętności z zakresu badania rynku i opinii
- Umiejętności praktyczne z zakresu wykorzystania prasy, radia i telewizji do komunikacji z otoczeniem
Czas trwania
2 semestry
Wymagane dokumenty
Pliki do pobrania
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (642.83 KB)