Wybierz miasto:
Cel studiów

Studia podyplomowe Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa mają na celu kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu PR i reklamy, jak również dziennikarstwa. Studia przygotowują do wykonywania zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w organizacjach społecznych, reklamie, promocji, a także firmach prowadzących własne działy PR.

Adresaci

Studia podyplomowe Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa kierujemy do:

  • Absolwentów kierunków studiów humanistycznych i społecznych – osoby planujące rozwój własnej kariery zawodowej w kierunku dziennikarstwa bądź PR
  • Pracowników biur promocji instytucji publicznych
  • Specjalistów działów reklamy i marketingu
W programie

Program studiów podyplomowych Reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa zawiera następujące zagadnienia:

  • Wstęp do zagadnień PR
  • Strategie PR
  • Teoretyczne i praktyczne zasady PR (w tym: PR w sytuacji kryzysowej, PR w korporacji i agencji, PR w Internecie)
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa w mediach
  • Kształtowanie opinii publicznej
  • Komunikacja społeczna
  • Zadania rzecznika prasowego
  • Prawo mediów i etyka dziennikarska (etyczne i prawne zasady odpowiedzialności dziennikarskiej za słowo i obraz)
  • Gatunki dziennikarskie
  • Specyfika dziennikarstwa radiowego
  • Specyfika dziennikarstwa telewizyjnego (w tym: obsługa kamery i montaż)
  • Badania rynku i opinii
  • Język w pracy dziennikarza i piarowca
  • Negocjacje
  • Sztuka autoprezentacji
  • Wystąpienia publiczne
Korzyści

Dzięki studiom słuchacz zyskuje:

  • Wiedzę z zakresu PR, marketingu, komunikacji społecznej oraz podstaw warsztatu dziennikarskiego
  • Umiejętności praktyczne związane z kształtowaniem pozytywnych relacji własnej organizacji z innymi firmami, partnerami biznesowymi, mediami, klientami, pracownikami
  • Umiejętności praktyczne z zakresu autoprezentacji, publicznych wystąpień i negocjacji
  • Wiedzę i umiejętności z zakresu badania rynku i opinii
  • Umiejętności praktyczne z zakresu wykorzystania prasy, radia i telewizji do komunikacji z otoczeniem
Czas trwania
2 semestry
Wymagane dokumenty

Powiększ tekst

Zmniejsz tekst

Wysoki kontrast

Odwrócony kontrast

Resetuj